dijous, 15 de gener del 2009

Un any que comença...


Uf, que difícil que és això de començar un any. Cal fer moltes coses per ser una bona persona. Per aquest any m'he fet quatre propostes que segur que compliré. Aquí les teniu, si creieu que me n'he deixat alguna, si us plau m'ho feu saber.

Fer més esport, aprendre idiomes, fer fotografies (maques si pot ser), i penjar-les a un canal web perquè tothom admiri la meva obra. Menjar més sà, llegir molts llibres, els clàssics i els contemporanis, deixar de fumar ( el dia 31 vaig començar a fumar per poder-ho deixar aquest any). També ser més sociable, anar al bar a fer la xerrada amb els amics, però beure només aigua perquè vull ser una persona sana, ja us ho he dit abans. Fer ioga per equilibrar-me, també vull tenir temps per jugar amb els meus fills, i amb la meva parella. Ser més solidari. Interessar-me per la política per poder criticar l'alcalde si cal. I anar a còrrer, còrrer molt, fer la marató, o si es pot l'Iron Man, i quedar dels 10 primers. I tocar la guitarra com el gran Pep Xena. I ballar sardanes cada diumenge al passeig de Mar. I anar a totes les conferències i actes culturals que es facin a la comarca. I anar al teatre, i també al cine a veure totes les estrenes. I tenir temps pels meus amics del facebook. I enviar mails guarros a les meves amistats. Un clàssic: anar al gimnàs. I comprar una mascota i treure-la dues vegades al dia per fer pipí i caca, i fer nous amics que també tinguin un gos. He d'anar a missa els diumenges. I anar molt a la platja per posar-me moreno i fer més goig a l'estiu. Vull també fer bricolatge. Ah, he de reformar el blog, i posar-hi entrades més brillants. I fer caminades pels indrets més inòspits de la geografia catalana. I viatjar per conèixer les meravelles del món. I treballar amb passió. Ui no ens oblidem de la familia, he de ser sociable. També vull cuinar receptes elaborades d'aquelles que surten a la tele i fan tan bona pinta. I per sobre de tot agafar-me la vida en calma per evitar l'stress.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I jo no vull fer-me gran. Ah, i també ser tant feliç com he estat al 2008. PUNTO

Anònim ha dit...

Tot aixo vols fer en un any?????? i no et vols estrssar????????
si ho aconsegueixes, ja ens diras com ho ha fet!!!! salut!!!!

Quim ha dit...

Els bons propòsits que es fan a principi d'any, son basicament per no cumplir-los.