dilluns, 6 d’abril del 2009

Festa sorpresa


Les festes sorpreses tenen un punt de contrast que no sabria dir si m'agrada o no. A l'hora dels preparatius, l'estar patint constantment perquè no t'enxampin amb algun detall o comentari que faci que es perdi el factor sorpresa, fa que passis uns dies previs a la festa amb un neguit majúscul i amb la sensació que tu o algú proper la cagarà.

I d'altra banda si s'aconsegueix mantenir aquesta màgia i l'homenatjat no s'espera l'espectacle de llum i de color que li hem muntat, fa que passis una diada amb els sentiments molt vius.

Doncs bé, el dissabte vam aconseguir una altra festa amb èxit i va haver-hi emocions, petons i fins i tot alguna llàgrima.

I ara a revisar les agendes i pensar,.....qui serà el proper?

1 comentari:

jo ha dit...

Jo acabo de ser una victima d'una festa sorpresa, ja em puc anar jo fent la xula de que no se m'escapa res, que el dissabte fins al moment d'entrar al restaurant no em vaig enterar de res, suposo que perque encara faltaven dies per l'aniversari , o potser perque no ho portaveu tot molt amagat o siguem realistes potser perque si que deu ser veritat que em faig gran i vaig perdent facultats !!!!!!
Aprofito això per donar-vos les GRACIES a tots els que ereu allà i també a els que no hi vau poder ser!
Vaig ser molt i molt feliç i us asseguro que les llàgrimes eren d'al.legria !!!!!
Estic molt i molt contenta de poder dir que tinc uns amics com en hi ha pocs, uns germans fantàstics i un home extraordinari , que per si algú ho dubte jo us puc dir que el princep blau existeix , el meu jo ja l'he trobat : en Tassu !!!!

GRACIES A TOTS I TOTES !!!!!!

Petons