dimarts, 5 d’octubre del 2010

Challenge marató


Ahir vaig córrer la part de marató de la Challenge, i no sé si és un tic de l'edat, però crec que vaig fer una marató rotllo inserso. Vaig començar corrent amb un entusiasme brutal, però quan vaig veure aquelles taules de begudes i menjar, i tot gratis, em vaig començar a atipar de aigües, coca-coles, begudes isotòniques, taronges, plàtans, gels energètics i tot el que m'anaven donant.
Amb la panxa plena vaig seguir corrent, però cada 5 kilòmetres es repetia l'escena i jo no me'n podia estar. Només faltava que hi hagués ball a les postres. Però el veritable ball, el gran espectacle de llum i color el vaig trobar a la grada de meta amb tots els crits que feia el públic.
I anava fent voltes, i m'anava trobant amb taules de tiberi, ...i gratis, i jo no sabia dir que no, però no contava que amb els saltets i tota la barreja que havia empassat em van venir unes cagarines espectaculars. Sort que la noia del càmping em va deixar passar a descarregar, que si no li hagués deixat un regalet allà a l'entrada.
I més kilòmetres, i el cansament s'anava acumulant, per arribar a l'apoteosi de l'arribada, on vam entrar tots tres agafats de la mà.
I després ja podíem parlar de batalles, d'on ens feia mal, que si aquell o l'altre es trobava bé i ens van donar dos regals: la samarreta finisher i la medalla. A mi m'hagués agradat més dos regals típics d'excursió Inserso: la garrafa d'oli de 5 litres i la llauna de tonyina de 2 kg.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Que guapo el mes alt !!!!!!!!!!

jo ha dit...

Jo a el cama curt i el cama llarg també els trobo molt guapos !!!!!!!!!!!

salsa romesco ha dit...

És que fem el millor equip, en forma física, en bellesa, i en compensació de cames.

Anònim ha dit...

pues a mi m'han dit que el noi aquell del Casa Nostra va fer la marató quasi amb la tita, i que la resta del dia va anar al tibidao amb els nens, va preparar la masa de les pizzes per el prper cap de setmana i desprès va treure el gos a pasejar.
i amb la mateixa edad. Haveure si aprenem

Anònim ha dit...

A LA MIERDA ......

salsa romesco ha dit...

Però és que el noi del Casa Nostra, es prepara unes pizzes de clembuterol, (les mateixes que menja en Contador) ,i abans d'anar a dormir, quan acaba la marató, se'n va a fer la Titan Dessert, la Matagalls-Montserrat i la marató de Sables, per relaxar els músculs.