dimarts, 19 de juliol del 2011

Carta a Sant Pere

                                                  
Excel·lentíssim Sr. Sant Pere
C/ Dels Cumulonimbus, 23
08333 El Cel de Dalt

Estimat Sr. Sant Pere
Em dirigeixo a vosté per fer-li una reclamació, com a màxim responsable, del temps que està fent aquest estiu. En aquest tros de món on vivim, ens agrada que els estius siguin assoleiats, calurosos i fins i tot amb un punt de xafogor, ens agrada anar a la platja, prendre cerveses a les terrasses, i comentar amb els nostres veïns que " no es pot aguantar tanta calor ". També volem que els estius siguin normals, que ens costi dormir, anar a fer cua a La Caixa per estar una estona fresquets, passar per davant l'area de Guissona perquè ens toqui el fred als peus, remullar-nos a qualsevol hora i qualsevol lloc.
En canvi, ja fa una temporada, d'ençà que el Sr. Clooney el va visitar i li va instal·lar una màquina de Nespresso a la porta del cel, crec que no està per la feina, i per aquest motiu el temps va descontrolat. Fa calor al mes d'abril, plou i fa fred al juliol...., i als humans ens agrada més el temps tradicional, el de calor a l'estiu i fred a l'hivern.
No li vull dir que no es prengui més cafès, però si en lloc de prendres el Volutto o el Roma, que son molt forts, ho provés amb els descafeinats, potser tot aniria millor.

Una abraçada plena de llum.
Atentament.


9 comentaris:

ELI ha dit...

EL MÉS FOTUT ÉS QUE FACI AQUEST TEMPS QUAN ES FAN VACANCES...

jo ha dit...

Diuen que a partir del 8 d'Agost ve bon temps !!!!!!!!!

Anònim ha dit...

uiuiuiuui, ja ens atrvim, fins i tot, a posar-nos amb els Sants

Quin estiu mes fotut ens espera!!!

jo em disculparia, si vols tenir les vacances com deu mana!!!

ui perdo ara jo em poso amb deu, es que no n´apendrem mai!!!! jajajaj

esglèsia 100 i pico ha dit...

l'any que bé farem vacances per el febrer. Apa !! Vas mès ràpid fins la boia per el Febrer

salsa romesco ha dit...

Ja torna a fer fred. Estem indignats. Volem que ens abonin els dies de vacances en que fa mal temps. No vull esperar al 8 d'agost (que ja tornaré a treballar). Però vaja, demano perdó a tots els sants si els he ofés.

Peti ha dit...

noi, desde que estàs en un coru fa més mal temps que mai.

esglesia 100 i pico ha dit...

que esteu dient, que el mal temps del Juliol es perquè canta en un coru ??
Però abans ja cantaba, no ??

salsa romesco ha dit...

Companys, tinc una bona noticia. El dia 30 últim concert del coru de la temporada. Ja arriba el bon temps.
Fins l'octubre o novembre ja no haurem de patir.

jo ha dit...

Sant Pere ho sap, mireu la previsió a partir del 1 d'Agost !!!!!