dilluns, 27 d’octubre del 2008

Redacció, que he fet el cap de setmana


Aquest cap de setmana m'ho he passat txatxi-guai. El dissabte a la tarda vaig tenir l'oportunitat d'anar a veure la peli més xula de totes les que es fan i es desfan, es diu High school musical 3. Va ser bonic veure com la pubertat es respirava sobre el pati de butaques de Can Salom, com també va ser interessant la batalla que tenia el personal del cine per intentar contenir aquella multitut davant els intents d'acabar la peli rotllo Bollywood, tots cantant i ballant per la sala.



I el diumenge, va ser encara més mega-xupi, vaig anar a la festa dels súpers. Jo ja sabia que tots som súpers, tots som grans i que èrem més d'un milió, però no m'esperava que tots estiguèssim allà a la mateixa hora, i a més a més acompanyats de pares, mares, iaies i tietes. Fent calculs per sobre, aproximadament 3 milions de persones intentant veure com en Roc li feia un petó.



Al final quan ja tornàvem, el papa estava una mica nerviós i deia que no s'acabaria pas el món i que ja els podien anar dient que tinguèssim més fills, si no sabrien on posar-los. I també va dir unes paraules que aquí no puc escriure perquè la senyoreta em castigaria amb una setmana sense pati.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs a mi eh! a mi desprès d'anar a veure la Súper Mega High School Musical 3, va i no em deixen anar a la festa dels súpers, que fort! quin pal tio! i tot per que tenia un mogollón de deures, que la profe es passa un montón, ai que asco tio! Quina churra que has tingut tu de poder anar a la festa dels súpers, devies flipar, no? Devia molar, la tira !!!!!

salsa romesco ha dit...

Ui si que va flipar, va ser súper, fiiuuuuu.