dimarts, 4 de novembre del 2008

El meu veïnat

Tinc una veïna que té un problema, i el problema és que viu al costat de casa meva. L'altre dia va tenir la delicadesa de venir a fer-nos una visita i exposar-nos tota la problemàtica de la seva llar, en forma del soroll que produïm a casa, basicament al pati amb la pilota. Jo ràpidament em vaig excusar i li vaig dir que a casa hi tenim el futur del Barça en forma del relleu natural d'en Messi, i el nano havia de practicar. Però no em va entendre, ... segur que és del Madrid .

Després d'algunes amenaces rotllo programa de tele de xafardeig (te voy a denunciar, te pondre un pleito y te vas a enterar...), em va arribar a dir que era un antipàtic i que no tenia amics, doncs al barri no em saludava ningú. Jo li vaig dir que això era mentida i que a més a més de tenir amics de carn i ossos, tinc quaranta-vuit amics al facebook i que quedava lluny d'en Vilapou que en té 260 o en Gerard Quintana que en té 4209, però que n'estava molt satisfet dels meus 48 amics i que tenia el propòsit de fer-ne dos més per arribar als cinquanta. També li vaig proposar ser una de les meves amigues del facebook, i que li seria molt útil per si m'havia de tornar a fotre la bronca, ja que ho podia fer comodament des de casa seva, ara que venia el fred.

I per demostrar-li el meu carinyo li dedico aquesta cançó .

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo no em preocuparia, l'enveja pot arribar a ser molt i molt dolenta i a fer i dir disbarats, primer té enveja de que el Barça vagi primer a la lliga,segon té enveja de que l'Eloi us retirarà i no haureu de treballar mai més , mentre que ella va repartint premis monetaris a la gent , no en rasca ni un i estan apilonats a dins un garito varies persones de mides considerables, tercer té enveja de que vosaltres parleu el castellà i català i us podeu comunicar amb tot el veïnat, mentre que ella només ho pot fer en Castellà, i moltes altres coses que no vull dir , doncs potser nostru senyor em castigarà, ànims i endavant !!!!!!

Anònim ha dit...

oye chavá!!! te va a enterar!!! te crees que no te he reconocido!!!! vas a ber tu ahira el faisbuc o como cojone se yame!!! mi perro se va a cagar cada dia delante tu casa si messi no deja de tocar los cojoncillo con la pelota!!!
ala mmadrid!!!

salsa romesco ha dit...

Dame uno que toque y ya no t'emprenyaré más.