dimarts, 2 de març del 2010

iogurts


Avui he anat al súper. He comprat mantega, tovallons, formatge, oli, i també suavitzant per la roba, tonyina, Coca-coles, galetes de xocolata i sense xocolata. Després he passat per la nevera dels iogurts. És molt difícil comprar iogurts, de fet ara encara estic aquí plantat intentant decidir quins iogurts m'emporto.
No sé si agafar-ne un que si te'l menges 14 dies seguits, es desinfla un globus que tens a la panxa i vas a fer caca tot el dia i et sents tope bé. O potser és millor aquell que et baixa el colesterol i et tornes molt sà. Jo no sé si tinc colesterol, perquè des de l'any 82 que no em faig cap analisi, i potser en aquest temps amb totes les botifarres i xoriços que he menjat m'ha pujat una mica.
Podria comprar un que si no te'l beus vas tot borrós pel carrer, però quan ja te l'has menjat la gent ja et veu nitidament.
Una mica més enllà n'hi ha uns que alimenten com dos bistecs i creixes molt. A mi m'agradaria créixer molt. O també n'hi ha uns que t'aprimes i et queda un tipet com aquell senyor que surt a la tele que la meva germana diu que és tan guapo.
Ara ja han tancat les llums del súper i jo encara estic aquí, sol, mirant els iogurts amb la llum d'emergència. Tothom ha marxat. La Paqui també, i quan decideixi quin iogurt compro, m'hauré d'esperar a que torni a obrir la caixa demà al matí per pagar-li i poder marxar a menjar iogurt.

3 comentaris:

M.M ha dit...

Tens tota la rao, a mi també em passa, i cada vegada n'hi han més!!!!!!!!!!!!!

jo ha dit...

I a més tenir la destresa de que intentant agafar els del darrera que caduquen més tard no tiris els del davant a terra !!!!!!!
I encertar quins voldran els nens aquells dies, doncs si compres petit suise, voldran danissimos i si compres natilles voldran dan up !!!!!!

Anònim ha dit...

penso, que per anar ben preparat per saber quin iogurt has de triar, has de portar un diccionari de ciencies per desxifrar tots el productes que et volen vendre. AL GU SAP QUE SON LES ISOFLAVONES????