dijous, 15 d’abril del 2010

10 raons per anar a votar el 25 d'abril


  1. Perquè és un dret democràtic.
  2. Perquè és de bona educació, preguntar les coses abans de fer-les.
  3. Per saber realment quants som.
  4. Perquè n'hi ha hagut alguns que han pencat molt.
  5. Per fer emprenyar els de més al sud.
  6. Perquè si no ho fem nosaltres, qui ho farà?.
  7. Perquè d'aqui a uns anys, m'agradaria explicar als meus néts que jo vaig anar a votar i que gràcies a aquella iniciativa, vam aconseguir allò tan important.
  8. Perquè ara és l'hora catalans, ara és l'hora d'estar alerta.
  9. Per saber què passarà, en cas que sigui un èxit total.
  10. Perquè tornarem a lluitar, tornarem a sofrir, tornarem a vèncer.

4 comentaris:

m.m ha dit...

Totalment d'acord!

m.m ha dit...

Totalment d'acord!!!

Anònim ha dit...

jo, encara diria mes!!!!
TOTALMENT D´ACORD!!!!

jo ha dit...

TOTALMENT D'ACORD !!!!!!!