diumenge, 13 de febrer del 2011

3 anys i un dia

Sembla una condemna, però ja han passat tres anys i un dia des que em vaig animar a engegar aquest blog. I com cada any he fet un petit repàs de tot el que he escrit. I m'ho he passat bé. I he fet noves promeses de com vull que sigui el blog: més entrades, més imaginació, més diversitat, i .....collons, no parlar tant de mi, i més de tots vosaltres i tot el que passa per aquest poble. I segur que l'any vinent, com cada any, m'adonaré que no ho he aconseguit, però em faré noves propostes per intentar millorar.
I ara perquè veieu que no us enganyo us deixo amb un petit avanç dels propers títols de  la nova programació:
  • Duets.
  • El racó d'en Lin
  • Marató 2011
  • Cap de setmana, .....per descansar ?
  • Alfred i la càmera màgica
  • A la platja
  • Més recomanacions literàries de Sant Jordi
  • Alguna cosa de la Half Challenge
Ara m'agradarà veure com m'ho manego per fer posts amb els títols que us he donat.

2 comentaris:

jo ha dit...

Vinga que tu pots !!!!!! I sempre podem fer un dinar o un sopar i desenvolupar temes !!!!!

salsa romesco ha dit...

Doncs és veritat, els amics i el vi són una bona font d'inspiració. De fet amb vosaltres ja n'he fet uns quants.