dimarts, 8 de març del 2011

Marato 2011

L'any passat ja vaig comentar com va anar la meva primera marató. Per tal de millorar-la, enguany no vaig voler deixar cap detall a l'atzar. I el primer pas era l'adquisició de unes noves sabatilles. Unes sabatilles voladores que trenquessin els cronòmetres, i que cap atleta de cap de setmana, com jo, no pogués seguir. Per això vaig anar a comprar les noves Nike Plus Fly system oxy action a saltar a saltar que el demonio va a pasar dejen salir antes de entrar ergonomic feet. Una meravella de vambes, els peus m'anaven sols. Però amb el que no comptava, és que a les ungles del dit petit no els hi va agradar el canvi  i van decidir boicotejar el meu triomf.
Cap al kilòmetre 12 vaig començar a notar que una butllofa s'instalava dins les meves Nike Plus ......, jo acostumat a patir, la vaig ignorar i en comptes d'aturar-me vaig fer les passes una mica més grans, per tal d'acabar abans amb aquell patiment. Però els molt malparits van buscar aliats en els meus bessons, genolls i  quadriceps, i a cada metre que aconseguia fer, una punxada en un dels meus muscles em recordava la meva edat. I tot i que anava sumant quilòmetres, les rampes eren cada vegada més grans i el meu cos cada vegada més castigat. Així, a força de molt sacrifici, vaig aconseguir travessar la meta,  tot pensant que m'havia quedat a dots dits de la glòria.

3 comentaris:

carrer esglesia....... ha dit...

però sé de molta gent que deia, va a poc a poc però carai quines vambes mes xules que porta. I ja saps que l'ho important no es la marca sinó está a la moda.

Antes muerta que sencilla !!!!

jo ha dit...

Ja et vas posar la dreta al peu dret i l'esquerra al peu esquerra?
Unes bambes amb aquest títol no poden fer llagues !!!!!!!!

salsa romesco ha dit...

Ara ho entenc, tothom em mirava, jo creia que era el que estava més a la moda i resulta que les portava al revés. L'any vinent ho tornaré a intentar.