dimarts, 17 de gener del 2012

Little fish spa. (7a pregunta)


Estimada Julita:
Aquest matí he anat a fer una volta per la nostra vila, i m´ha cridat molt l'atenció uns nous establiments que tenen peixos en peixeres que diuen que et fan massatges i un efecte peeling als peus. La noia que m'ho ha ensenyat m'ha dit que tenia un gran efecte antiestressant, relaxant, i molts avantatges més. Al final m'he decidit, però quan m'ha dit el preu que valia fer una sessió, me n'he recordat que tenia els mitjons foradats, les ungles brutes i llargues i que tinc pessigolles als peus, per tot això he marxat corrents.
Després he anat passejant fins a la Plaça del Mercat, i com que m'havia quedat amb el regust dels peixos, i en veure que les sardines anaven a 4,50 €, he decidit posar-hi els peus a dintre, perquè em fessin un peeling amb les escates. Però ha vingut un senyor amb ulleres, molt alt i molt enfadat, i m'ha dit unes coses que jo no puc reproduir aquí i m'ha picat a cap amb un llobarro de vuit quilos.
I ara estic aquí estirat a terra, amb un trau al cap, esperant l'ambulància que em reculli. I mentre espero observo la nostra Plaça, ....Julita, és molt bonica la nostra Plaça del Mercat.
T'estimo molt Julita.
Quirze.

7a pregunta.
De quin arquitecte és la Plaça del Mercat?

3 comentaris:

ELI ha dit...

Jopéé, en pensaba que preguntaries qui és el peixaté de les ulleres...
No sé, qui és el arquitecta de la plaça de Mercat.

Anònim ha dit...

MAMI ha dit... es JERONI MARTORELLami esjeroni martorell

salsa romesco ha dit...

Ui, per fi una mica de llum. Veig que quan hi ha una mica de cultura pel mig, us costa més del normal.