dissabte, 31 de desembre del 2011

Oh Meritxell (6a. pregunta)

Jo que sóc tan calellenc que sempre llegeixo l'Estela i escolto Radio Calella televisió,
Jo que sopo frankfurts a la Torre i compro calçotets a Can Villaret,
Jo que a La Roda menjo pollastres i vaig a la Quadra a lligar.
Jo que passejo pel passeig de Marc i als Pins vaig sempre a caminar.
Jo que soc soci de Foto film i també de l'Agrupació.
Jo que em faig fotos a Can Planchart i els tortells a Ca l'Itchart.


Jo que només vaig pel carrer Església,
ara m'he enamorat d'una noia de Pineda.


Oh Meritxell, aniré a la Plaça de les Melies amb tu.
Oh Meritxell, i animarem a la UDR tots dos junts.
I pujarem a Sant Pere de Riu,
uooh Meritxell, oh Mertixell.

Aquest post està basat en fets reals, s'ha canviat el nom d'algun dels personatges per protegir la seva intimitat)


6a. pregunta: 
Si vas de Calella a Pineda, ....hauràs de tenir el passaport vigent?

2 comentaris:

jo ha dit...

Pasaport no cal, visat, si !!!!!!!!

salsa romesco ha dit...

Suposo que està bé, ja que jo tampoc sé la resposta correcta, doncs com ja saps, de papers no hi entenc.