divendres, 20 de juny del 2008

Foc de Sant Joan

Doneu-me un tros de fusta per cremar
o la prendré d'on pugui, com ahir,
com si no n'hi hagués d'altra.
Jo he sigut com vosaltres.
No vull sentir-me vell aquesta nit.

Que un tros de fusta torni a ser un tresor.
Que amb una taula vella sigui ric.
Pels carrers i les places
aniré de casa en casa
per fer-ho cremar tot aquesta nit
de Sant Joan.


Tot i que jo no he sigut gaire de fogueres i petards, cada any quan s'acosta la revetlla, intento escoltar aquesta cançó que em fa creure en la màgia d'una nit especial, i aquest any la vull compartir amb tots vosaltres.
Felicitats a tots els Joans, Joanes i altres derivats.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt maca, gracies per compartir-la amb tots nosaltres!

Anònim ha dit...

En el primer, no m'ha quedat el nom gravat!

Anònim ha dit...

be, esta clar que no en se, sóc la oblidanens!

Anònim ha dit...

Ara, m'ha sortit!
Ja es veu que tinc molta feina no?

Quim ha dit...

Ja recordo com anava allò de l'ajuntament:
Al matí no treballen i a la tarda no hi van.

Anònim ha dit...

Exactament! A veure si ara no se m'oblida! (de totes maneres no em deu interessar massa).

llopasfera ha dit...

Hola!.
Per un tema de blogs calellencs necessitaria un email teu. Gràcies.
llopasfera@gmail.com