dimecres, 4 de juny del 2008

Problemes seriosos al blog


L'altre dia tot parlant amb una clienta d'aquest blog, em va comentar que quan el visitava, hi sortia tot de publicitat i fins i tot l'himne del Madrid.

No cal dir que em vaig quedar perplexe i preocupat, doncs desconeixia totalment el tema i des d'aquell moment vaig intentar posar fil a l'agulla per intentar no ferir la sensibilitat dels meus clients, que encara que siguin pocs, son molt fidels i no es mereixen una vexació com aquesta.

De rebot avui tot visitant un blog del tot recomanable, el d'en Zincpiritione, ha explicat el seu propi cas que és molt similar al meu. Al seu blog explica que ell ha detectat d'on prové esmentat himne, vé de Motigo una empresa que fa les estadístiques de la pàgina.

També explica que si navegues amb Firefox o tens els pop-ups bloquejats, no te n'adones perquè fa de segurata i no deixa passar a segons qui.

En Zinc ja ha aconseguit, via amenaces, que la publicitat que introdueix Motigo sigui més addient als seus visitants i és en aquest punt on em trobo jo. Ara és el moment d'intentar (no sé com), que la publicitat que posin no sigui ofensiva ni de mal gust per tots vosaltres, ja que qui té un client té un amic i qui té un amic té un tresor.

Seguiré buscant.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Esperem que aquests petits grans problemes es puguin arreglar aviat, per el be de les nostres magnifiques orelles!!!! de tota manera, no pot ser ot perfecte en aquest blog!!!!

Anònim ha dit...

Jo em resistia a mirar el blog per por de que em sortis això tant desagradable, avui he pensat que ja estaria solucionat, però no noi m'ha sortit Quin disgust !!!!