dijous, 24 de juliol del 2008

Comunicat urgent


Degut a la greu manca de definició vers al nom de sa filla, els tiets i tietes ens permetem donar un pas endavant, agafar el toro per les banyes i fins i tot posar fil a l'agulla perquè aquest infant tingui el que l'Estatut de Catalunya en el seu apartat 334/3 dictamina:
Tot èsser humà tindrà dret a tenir un nom (com a mínim) i dos cognoms, que seran per regla general el del pare i la mare, encara que en aquest cas es pugui donar alguna variació de les que s'especifiquen en l'apèndix 21. També tindrà dret a tenir una cartilla del seguru, un carnet del club super 3 i quan sigui més gran un carnet d'identitat, un de conduïr i un passaport, en els quals hi figurarà el seu retrato i el seu nom i cognoms amb lletres majúscules.



Doncs per ser fidels a la legalitat vigent, i després de les propostes obtingudes, em permeto a dia d'avui engegar la macro-enquesta per decidir el nom de la petita. Si us plau no sigueu frívols triant el primer nom que us passi pel cap, reflexioneu, ja que el nom que sigui triat democràticament, l'haurà de gaudir o patir tota la seva vida.



3 comentaris:

Anònim ha dit...

He votat Isona, Joana també m'agrada molt i així es diria com l'onclu Tassu, però és que Mar també m'agrada i sempre us recordaria les anades a la boia , i vinyet també m'agrada doncs no en hi ha gaires, en fin que trieu el que trieu , que segur que ja us heu decidit els tiets i tietes estarem d'acord i el que no que es foti. I pensant i recuperant la llista de noms que tenia per la Nausica m'han sortit:
Erola, Ida, Sira, Abril, Jana, Ona

Anònim ha dit...

Elisa, Tecla, Èlia, Estel, Arola (que em surt amb A i amb E)

Anònim ha dit...

Tura pot estar bé ( sempre que no arribi a consellera :-) però lo de posar-li Petronia... és broma, no?