dimarts, 15 de juliol del 2008

El cicle de la vida


Avui, és un gran dia, estic molt content, tralaralarà,....content, ...content,...cooontent.


Ahir vaig rebre una noticia, que encara que ja la sabia, em va fer molt feliç. És fantàstic confirmar que les coses van pel bon camí i tot segueix el seu curs d'una manera òptima.

Com el riu que neix dalt una muntanya i poc a poc va dibuixant una trajectoria de vida fins a formar-se, fer-se gran i convertir-se en bellugadís, fresc i bonic. O com les flors, que seguint el cicle de la vida, fan que el món sigui de colors. O com els nens que gestant-se a la panxa de la mare i seguint el seu procés, arriben a la vida per fer feliços als seus progenitors. I és que avui estic joliu de saber que el meu petit Eloi, el pitoniso Eloi, ja s'ha doctorat en l'art de la quiromància, astrologia i cartomància. Ara no sé si buscar-li un local per tenir un consultori o muntar-li una linea 905 telefònica, tan se val ja li ho preguntaré a ell i que s'endevini el seu futur.


Ah, m'agradaria felicitar a la nena que està en camí i als seus feliços pares. Una abraçada de part de tots els tiets i tietes.



Tot i que d'entrada no es veia prou bé, a la ecografia podem deduïr que és una nena.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

FELICITATS PER LA PRINCESETA !!!!!
ARA TIETS, TIETES A PENSAR NOMS DE NENA , O LI PREGUNTEM A L'ELOI COM ES DIRÀ?

Anònim ha dit...

Gracies a tots els tiets i tietes de la petita..........princesa!!!!
No teniem cap dubte de la facultat intuitiva i adivinativa del petit Eloi.

Divendres, 25 de Juliol presenta cio del nostre idol a TU SI QUE VALES!!! Ja he parlat amb l´Angel LLacer!!!!
Per Cert, si penseu noms, ha de ser curt pero intens!!!! gracies!!!

Anònim ha dit...

I Vinyet. És la patrona de Sitges, i el sant és el 5 d'agost. De totes maneres ja pensarem més.

Anònim ha dit...

A veure, són idees eh?:
- Pia (per lo de les tres P)
- Edna
- Tura
- Isona
- Mar

Avui no tinc gaire feina, es nota?

salsa romesco ha dit...

Jo proposo:
Margarida (li podriem dir Marga)
Penelope (li podriem dir Pe)
Petronia (li podriem dir Pet)
Joana (li podriem dir Jo)

Als propers dies hi haurà enquesta vinculant sobre el tema.