divendres, 5 de setembre del 2008

L'idioma calellenc


Vaig anar a marc i després d'haver travessat la via del trenc, a l'alçada del bart el Paso, vaig veure uns guiris que anaven tan molls que caminàven rerescules, i fins i tot n'hi havia un que tirava les cuieretes del cafè pel cap de la gent. Allavores una senyora va trucar els empleiats, perquè portessin al cuartelillo a aquells sinvergüenses.


Si has entés aquest petit text a la primera, de ben segur que ets un CTV (Calella de tota la vida), i de fet és com realment i normativament hem de parlar tots els que ens sentim d'aquesta bonica població maresmenca. Perquè els CTV, no anem a la platja, anem a marc i veiem el trenc passar, i anem al bart i diem rerescules, cuiera, allavores, empleiat, cuartelillu i sinvergüensa, entre d'altres mots diferencials.


Per altra banda, si t'ha costat una mica entendre-ho, segueix-te esforçant que el teu treball valdrà la pena, ja ho veuràs, i al dia de demà serà impensable trobar feina sense el nivell C de Calellenc.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tambe vaig anar a marc, i quant vaig tornar a casa, encara amb els banyeros posats vaig parar a cal itchart a comprar dulces.

Anònim ha dit...

ahhhhhhhh!!!! que bo!!! i en el temps d´oci juguem a la maia i per festa major anem als caballitus!!!!

Anònim ha dit...

Aquest matí no estava gaire de filis,feia carica i tot, en dec rondà alguna, però per esmorzar he menjat torradites amb una mica de pernil dolç i ara ja estic millor