dimecres, 11 de febrer del 2009

Un any


Festa i xerinola, alcem les copes ben amunt i brindem. Avui és un gran dia, el meu petit blog fa un any, qui ho anava a dir. El que va començar com una broma per convocar una calçotada, ha superat la mítica barrera de l'any, que encara que a algú li sembli poc, per a mi és una eternitat.
Hem tingut temps de parlar de les diferents trobades amb els calçotaires, de parelles que es troben, es casen i tenen fills, de fer recomanacions literàries per Sant Jordi, de temes nadalencs, de temes meus, de tonteries diverses, de veins i veïnes,... de res i de tot en general.
I a partir d'ara què?. Doncs de moment seguirem una temporada més fins que la mandra m'acabi de vèncer i el deixi abandonat definitivament. Al meu cap encara hi ha el projecte de reformar-lo tant en el nom com en el contingut, seguire buscant el temps.
I a tots els que m'heu dedicat una mica de temps....moltes gràcies.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats!!! i gracies per haver tingut el valor de entrenir el personal durant aquest temps, que ja sabem que no es facil.Esperem seguir gaudint d´aquest blog almenys fins que ens jubilem!!!!

Anònim ha dit...

Jo també et felicito, tot i que no comento gaire els teus escrits, miro el teu blog, dia si dia no, m'agrada mirar si hi ha algun escrit nou, i que comenta la gent. Endavant, ho fas molt be!!!

Anònim ha dit...

No m'ha quedat el nom gravat en el comentari d'abans, i no m'agarda ser anònima...

Mercè. C.P

Anònim ha dit...

Pobre de tu que deixis el blog !!!!!! Quin pal anar a treballar cada dia i haver d'engegar l'ordinador per treballar i no per conectar-nos a internet i mirar el blog !!!!!!!

Anònim ha dit...

sense dubte el blog més GRAN que llegeixo encara que sigui de tant en tant...