divendres, 23 de desembre del 2011

Banyada nadalenca (5a pregunta)


Ja fa quinze anys un grup de joves herois calellencs, va tenir la gosadia de banyar-se a marc el dia de Nadal. .....Inconsciència?, .....temeritat? .....bogeria?.
Tampoc cal que mitifiquem el tema, doncs amb aquest clima tan benèvol l'aigua deu estar ben calenteta. Però per ser més atrevits vull preguntar: qui anirà a descobrir Sant Pau?, qui farà eslalom entre les meduses?, qui farà castells de sorra al bot de l'aigua ?.
Preguntes i més preguntes, però jo et vull preguntar:
5a pregunta : Quants participants hi va haver l'any passat a la banyada Nadalenca?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mami:L'any 2010 hi van haver 380participants.

Alfred ha dit...

si val mirar a la web dels Fredolics, van ser 380... ara també podeu pensar que m'he copiat! Pregunteu-li a en Calixto si jo era dels que copiava ...

salsa romesco ha dit...

Resposta correcta.
Estic segur de la honestitat dels concursants, no cal que li pregunti a en Calixto, tot i que un dia em va dir que tenies uns bolis de punta extrafina allà a la botiga, que eren ideals per fer xuletes.