dimarts, 13 de desembre del 2011

El súper-calellenc (4a pregunta)


En aquell temps, el Sr. Pruna i els seus deixebles es disposaven a preparar les festes de Nadal i com cada any interpretarien el tradicional pessebre vivent. Per això el mestre els reuní i els digué: Oh deixebles meus que  ja sentiu l'esperit del Nadal, voldria que aquest any preparéssim el pessebre vivent més xiroi i joliu que mai s'hagi vist en terres catalanes, per això vull que us prepareu a consciència per interpretar el paper que us pertoqui. 
I en veure el mestre que els deixebles no es posaven d'acord en quin paper interpretaria cadascú, s'alçà i els digué: Prou, prou, prou, que hi hagi pau, vull que tothom es prepari pel paper que us faci més il·lusió, i el dia de l'obra ja ens adaptarem.
Els deixebles estudiaren minuciosament el seu guió, es deixaren llargues barbes i, fins i tot els últims quinze dies seguiren dietes riques en botifarra amb seques. I fou d'aquesta manera que al Carrer de la Pansa hi havia catorze  caganers en fila, doncs la majoria triaren el paper protagonista del pessebre vivent.
4a pregunta.
Quin és el nom oficial del Carrer de la Pansa

4 comentaris:

jo ha dit...

Carrer Escoles Pies ?????(I que consti que no ho he preguntat a els meus pares).

salsa romesco ha dit...

Resposta correcta, tens doble punt per haver-ho contestat sense ajuda.

Anònim ha dit...

Mami:jo també ho sabia però el que no sabia era com es feia per contestar.

vilapou ha dit...

Ep, que em faltava contestar aquesta..... L'has pillat? Ep, ep....
Escoles Pies.....