dilluns, 5 de desembre del 2011

El súper-calellenc (3a pregunta)

Estimada Montserrat.
Divendres quan vaig acabar de treballar, el meu jefe em va dir que la setmana vinent no vingués, que havia de fer el pont. Però jo no en sé de fer ponts, perquè quan anava a l'institut de vegades em despistava, i el dia que el Sr. Valero parlava de derivades i integrals, jo havia caçat una mosca i li estava arrencant les ales i no estava pendent del que deia, i segur que si ho hagués entès, ara sabria fer ponts.
Per això ara estic aquí al pont de fusta prenent mides per veure si me'n surto. Ara això està molt solitari , i a mi m'agrada més venir a l'estiu perquè d'aqui dalt veig tites i tetes. La propera vegada que em demanin per fer un pont, demanaré que sigui a l'estiu o, si ha de ser a l'hivern, voldré fer un campanar o una plaça.
Atentament
Celdoni.

3a pregunta.
Sota el mandat de quin alcalde es va construir el pont de fusta?

3 comentaris:

vilapou ha dit...

La pregunta és sota el mandat de quin alcalde es va construir el "pont d'en Juhé"? Doncs.... deixa que m'ho pensi.... En Juhé?

salsa romesco ha dit...

On ho has consultat?,
qui t'ho ha dit?
Fins avui era el secret més ben guardat de la història de Calella.

jo ha dit...

A si ????????