dimarts, 15 d’abril del 2008

39 raons per un post

1. Perquè avui és 15 d'abril
2. Perquè ja és primavera
3. Perquè t'ho mereixes
4. Perquè ets la meva amiga
5. Perquè ets bona persona
6. Perquè ets guapa
7. Perquè ets simpàtica
8. Perquè ets intel.ligent
9. Perquè ens has portat el millor Tassu
10. Perquè quan s'hi ha de ser, sempre hi ets
11. Perquè els nens t'adoren
12. Perquè els grans també
13. Perquè després de la tempesta, ve el bon temps
14. Perquè em fa il.lusió
15. Perquè em dona la gana
16. Perquè amb tu tot és possible
17. Perquè segueixis així
18. Perquè tu si que vales
19. Perquè no sabia què regalar-te
20. Perquè ja només en queda 1 pels quaranta
21. Perquè l'any que ve, ai l'any que vé
22. Perquè haurem de començar a fer reunions clandestines
23. Perquè ja estic nerviós de pensar-hi
24. Perquè els amics son un tresor
25. Perquè fas que les coses siguin senzilles
26. Perquè ens has ajudat molt
27. Perquè cada dia em sorprenc de veure com sou
28. Perquè ets com ets
29. Perquè fas que el dia sigui net i clar
30. Perquè de vegades ens expliques xafardaries
31. Perquè ets l'atlas oficial de la gent de Calella
32. Perquè qualsevol nit pot sortir el sol
33. Perquè ens guardes lloc a la platja
34. Perquè sigueu sempre molt feliços
35. Perquè us ho mereixeu més que ningú
36. Perquè no sabia com dir-t'ho
37. Perquè et volem felicitar
38. Perquè segur que em deixo moltes més raons
39. PER MOLTS ANYS ANNA.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

OSTIA QUIM!!!!!!!!!!! QUE N'ETS DE GRAN.

Anònim ha dit...

GRÀCIES, GRÀCIES, GRÀCIES, M'HAS DEIXAT SENSE PARAULES I SENSE LLÀGRIMES.
I SOBRETOT, SOBRETOT , GRÀCIES PER SER AMICS MEUS.

Anònim ha dit...

Molt maco, de veritat, em consta que la "jo" s'ha emocionat molt. Ets tot un poeta!!!