divendres, 4 d’abril del 2008

Amic californià


Com ja deveu haver vist en el mapa que hi ha a la barra lateral del blog, tenim visitants forasters. Que content estic, avui m'he adonat que el nostre bloc ha traspassat fronteres i ha tingut repercussió a un altre continent. El que havia de ser una broma per uns dies, s'està convertint en un potent mitjà de difusió a tot el món.
Però ara em ve un problema a sobre, ja que crec que com a deferència a tota aquesta gent que no coneix la llengua de Pla, hauré de fer en algunes ocasions algun post en anglès, francès, alemany, turc, xinès, italià, castellà, hebreu...
Fins aqui cap problema doncs tots coneixeu el meu coneixement de totes aquestes llengües, però i si em comencen a visitar de Groenlàndia, Kenia, Nairobi, Kurdistan o Finlàndia?.
Mira perquè ningú s'enfadi, seguiré fent el blog en català, ja que no vull que hi hagi greuges comparatius.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

VEUS, LES COSES BEN FETES NO TENEN FRONTERES!!!!!! NO CAL SABER IDIOMES, QUANT UN VOL HO ENTEN TOT!!!! AI, QUE ENS VEGIN DE TANT LLUNY I TAN POC DE TANT A LA VORA!!!! QUE HI FAREM ES LLEI DE VIDA!!!
ANIMS!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

ES QUE NO HI MÉS CEC QUE EL QUI NO HI VOL VEURE !!!!!

Anònim ha dit...

hi desde Mountain View "California". Ja he vist que havieu localitzat vostes a mí per la meva visita al vostre bloc. m'interesava la calcotada i volia saber com es feien. Agraït per la vostra sensibilitat, una salutacio desde EEUU. (pardoneu el meu catala). Martin.