dimarts, 1 d’abril del 2008

Deures fets

Estic feliç de haver detectat com l'Anna ja ha entregat el model 347 a l'administració i ja torna a estar en contacte amb la civilització. Han sigut uns dies de molts nervis, però amb la seva constància i esforç ha aconseguit complir amb el calendari fiscal.
Constància i esforç que li va faltar a en Guantxo el dissabte, doncs va deixar decebuts a tots els seus seguidors i es va retirar als 55 km. de la cursa de 100 km. Sí, encara que costi de creure, quan ja només faltaven 45 km. va preferir la comoditat del sofà a la glòria esportiva. Queda palès que l'esperit de superació manca en el nostre jovent.
Per a tots ells, els que més s'ho mereixen i els que hem d'animar després del seu fracàs, us deixo un regal, és un concurs que es fa allà a America on és obligatori tenir esperit de sacrifici i superació per arribar a la victòria final.

....

Ja fa dos dies que vaig escriure aquest post, però no aconsegueixo penjar el video d'aquesta competició, per tant si el voleu veure haureu de clickar aquí, i després anar al segon escrit, que es un video molt interessant.
Ara que els homes que haguem mirat aquest video, ja tenim la moral més alta i perque veieu que la vida és bella, us deixo amb una cançó del mite vivent.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per les teves paraules de suport cap a mi i la meva feina tan poc valorada !!!!
I després d'haver fet click allà on tu deies , jo dic: noies la sort que tenim i Tassu no cal que vagis més al gimnás per l'operació paddel d'aquest estiu: Estas estupendissim !!!!!!

Anònim ha dit...

JO CREC QUE EN GUANTXU VA SER BENEVOL I NO VA VOLER MATXACAR ALS CONVIDATS, FRIKIS, AIXO SI, QUE VA TENIR A AQUESTA CARRERA A CASA SEVA!!!

EL VIDEO EN CONCRET, CREC QUE ENS ANIMA A TOTS, A NOS PERQUE, NO ESTEM TANT MALAMENT, I A ELLES PERQUE APRECIARAN EL QUE TENEN A CASA!!! TOT I AIXI, JO CRE QUE EL PRIMER DE TOTS, UNA MICA MES I JA ES EN NEGATIU!!!!! JAJAJAJ