divendres, 15 de febrer del 2008

En Tomas Molina ho ha arreglat


Després de molt patiment degut a les amenaces d'una potent depressió instal.lada al golf de Cadis, que podia provocar un gran temporal de pluja, vent i neu ( a la muntanya o a la figa d'alguna ), en Tomas Molina sempre atent a la petició dels seus fidels, ha aconseguit desviar les isobares cap a Turquia i ha enviat les tempestes cap a aquelles terres.
I és que el nostre Tomàs mai té un no com a resposta, per això quan el vaig trucar dient-li que aquest dissabte seria la calçotada, va dir que ho tenia molt complicat, però que treballaria en el tema i faria tot el que estigués en la seva mà.
I molt amatent ahir a la nit, quan va donar la previsió del temps per dissabte, amb un somriure als llavis, va anunciar que dissabte faria sol a la costa central amb una lleugera brisa de sud i temperatures agradables. I se'l veia satisfet per la feina feta, doncs moure isobares no es moc de pav.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Quant fa que no mires el temps despres del telenoticies vespre?
No has vist lo canviat que està en Tomas Molina, amb cabell, més baix i més refetó? I quin mal caient que tenen les americanes que porta de les espatlles.

salsa romesco ha dit...

Ah ja no surt?
Doncs jo t'asseguro que el vaig veure ahir a la tele.
No podria ser que hagi canviat de canal i ara estigui a la cuatro, la sexta o telecinco?.
O no serà que em vaig posar el video un capítol de Dallas que tenia gravat i també vaig grabar el temps del 22 de octubre de 1999?
Ai no ho sé però jo el vaig veure.