dimarts, 19 de febrer del 2008

A quina hora quedem.


Estava intentant confeccionar el programa de dissabte, i m'ha sorgit el primer dubte, doncs no recordo a quina hora es va fer la convocatòria per marxar al teiatru.
No tinc clar si vam quedar a les 7.30 del matí a la parada del Xoi, o bé a les 10.00 a la xurreria BIX, o a les 11.30 a la oficina de Turisme, o a les 13.00 a la pista de bàsquet, o a les 16.30 al Mercadona, o a les 18.00 al Parkinsol, o a les 19.30 al Frankfurt Angelines, o a les 20.30 a la sortida de l'autopista, o a les 21.30 al Rierany dels Frares, o a les 23.00 al carrer Esglèsia.
Tampoc em va quedar clar si haviem de venir sopats, berenats o dinats o si haviem de sopar abans o després del teatre o si haviem de sopar a Calella o Barcelona o si no haviem de sopar.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

a quina hora quedem???? on quedem???? i qui anem?????? son preguntes que esperen respostes!!!!

Anònim ha dit...

Quedem dissabte, a l'hora que volgueu i a on volgueu, que vingui qui vulgui.
Jo ja he contestat

Anònim ha dit...

jo diria que varem quedar a quarts alla aquella cantonada!!!!! potser a les deu als diposits??????

PORTEU CARMANYOLA PER SI DE CAS!!!!!

Anònim ha dit...

Nosaltres serem aquesta hora allà, sense sopar , però menjarem un petit sandwidchet abans de quedar per no patir de gana.
Ens veiem allà on vam quedar a l'hora que vam dir

salsa romesco ha dit...

Que bonic que és això de l'internet, amb un simple missatge queda tot clar, i no has d'anar amb trucades que ho emboliquen tot.
Doncs ja ens veurem el dia D a l'hora H , amb el sopar S, al lloc LL.
Si us plau sigueu puntuals.

Anònim ha dit...

Per sopar podriem anar allà que ho fan tant bé i que està bé de preu? o si voleu a l'altre lloc, que us sembla?

salsa romesco ha dit...

Cap problema

Anònim ha dit...

NO TINC CLAR ENCARA COM QUEDEM!!! JO PROPOSO QUEDAR TAMBE DIRECTAMENT AL TEATRE, QUE SI ALGU NO SAP QUIN ES O NO SAP ON ES, JO LI DIC!!!!

M´HAN DIT QUE EL TEATRU ES AQUELL DE LES BUTAQUES VERMELLES I QUE ESTA AL GIRAR LA CANTONADA A MA ESQUERRA!!
A QUEDAT CLAR???????????'

MMMmmm... ha dit...

molt modernus, molt modernus amb molt internet i moltes punyetes i dingú s'enrecorda que varem quedar al Sapore abans d'anar al teatru, que comprariem unes pitzes per emportar i les menjariem al pati de butaques