divendres, 29 de febrer del 2008

Oh happy day!!!


He mirat el calendari i he vist que era divendres i fi de mes . Aquesta concidència uns anys enrera i fins l'any passat, m'hagués provocat un trauma de nassos i segur que tota la setmana hagués estat difícil, per dir-ho d'alguna manera.
Però ara és diferent gràcies a una serie d'amics que amb fets i paraules em van ajudar a sortir d'aquell pou on m'havia ficat. Gràcies per tot.
Avui és divendres 29 de febrer del 2008 , i un cop fet el traspàs d'empresari a assalariat, miro al meu voltant i veig que fa un dia preciós de primavera, que la gent somriu, que la vida és bella i que en tocaré de calents.
Sempre m'ha agradat aquesta expressió: tocar-ne de calents, doncs tocar o que et toquin sempre està bé si el que toques o qui et toca està calent, per tant disfrutem del dia i toqueu tot el que trobeu calent ( i si em trobeu pel carrer, toqueu-me ben tocat).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

SALSA ROMESCO, QUE ET PASA!!!!!!!
HI ELS OCELLS QUE NO ELS SENS CANTA, O ES QUE NO HI HA OCELLS A MATARO????????

T´ESTA AFECTANT MASSA LA PRIMAVERA, AIXO QUE ENCARA NO HI HEM ARRIVAT!!!!!!

ELS AMICS ESTAN PER AIXO!!!!!!

Anònim ha dit...

EL VERITABLE AMIC HA DE SER COM LA SANG , VA AL PUNT DE LA FERIDA SENSE ESPERAR QUE EL CRIDIN!
EM SAP GREU NO HAVER-HO LLEGIT FINS AVUI, DONCS DISSABTE T'HAGES TOCAT, PERDONA, LA PRÒXIMA VEGADA ET TOCARÉ DOS VEGADES!!!!