dijous, 21 de febrer del 2008

Les fotos (...si Déu vol)

A la vida sempre s'ha dit que les coses difícils son les que més valorem, i quan alguna cosa es resisteix i som perseverants fins aconseguir la nostra fita, ens posem molt contents d'haver vençut les adversitats.
Ahir vaig anar a dormir molt cofoi pensant que ja dominava la gestió de fotos, però uns comentaris de "jo" i "boies calçoteres" em van fer adonar de les meves limitacions. Quan vaig rebre els primers comentaris vaig pensar que no tothom es pot considerar un Bill Gates com jo i això de clickar sobre una foto porta la seva dificultat, però davant l'insistència dels missatges vaig reconsiderar els meus pensaments i vaig buscar on m'havia equivocat.
No ha sigut fàcil, he passat una llarga travessia pel desert sense beure ni menjar per trobar què havia fet malament, però ara m'atreveixo, així en veu fluixeta, a dir que potser, em penso, que si tot va bé, i si Déu vol, i si res no falla, i si la sort ens acompanya, i si toco fusta, que ja podeu mirar les fotos.
I si no va bé us conformeu en mirar la foto de la Cèlia i la dels calçots.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

ARA SI QUE SI!!!!!
BONES FOTOS!!!! BONS COMENTARIS!!!!
QUI LA SEGUEIX AL FINAL L´ACONSEGUEIX!!!!

ENHORABONA!!!!!

Anònim ha dit...

NO TINC PARAULES, COM MAI ALGÚ DUBTI DE TU SE LES HAURÀ DE VEURE AMB MI (QUE SOC JO) FELICITATS !!!
TOTS ENS ATREVIM A CRITICAR PERÒ JO NO SERIA CAPAÇ DE POSAR-HI NI UNA FOTO.
ÉS MES EN HI HA QUE NO FAN NI COMENTARIS AL BLOG I QUE NO DIGUIN: QUE ELLS TREBALLEN ! TREBALLAR, TREBALLEM TOTS, EL QUE PASSA QUE N' HI HA QUE SON CURTS DE FEINA I NO PODEN PERDRE EL TEMPS , DONCS NO ACABEN LA FEINA !
PERQUE SI ANEM A MIRAR POTSER BOIES CALÇOTERES, SALSA ROMESCO I JO SOM ELS QUE TREBALLEM MÉS.
I SI VOLEU HO DISCUTIM DISSABTE AL TEATRU.

HE DICHO !!!!

salsa romesco ha dit...

Gracies pel vostre suport. En prou feines veig el teclat de l'ordinador, doncs se m'han negat els ulls al llegir els vostres comentaris.
I és que quan s'ha patit tant, reconforta veure els fruits de tan dur treball.