dimecres, 20 de febrer del 2008

Per fi les fotos


Després d'una llarga travessia de fracassos i desenganys, he aconseguit que pugueu veure les fotos. M'ha costat esforç i temps, molt de temps, però tinc la sort de tenir-ne i amb perseverància he pogut col.locar les imatges a aquesta finestra del lateral que es diu flickr. Si clickeu a sobre podreu gaudir de les fotos del dissabte. Ja us avanço que no son de gaire qualitat però si sou lletjos jo no en tinc cap culpa. En canvi les fotos de nens i de les dones han quedat precioses, perquè un bon fotògraf amb atractius models fan la combinació perfecte.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

FOTOS O FOTO??????? HO HE INTENTAT ENTRAR I NOMES SURT UNA FOTO!!!!!

Anònim ha dit...

UNA I NOMES UNA, QUINA FEINADA !!!!
JA ENS PASSARAS L'ALBUM !!!

salsa romesco ha dit...

Crec que si que funciona, has de clickar on diu explorar, a sota de la foto petita dels calçots.
Ara em feu dubtar, proveu-ho aixi i ja em direu alguna cosa.

Anònim ha dit...

Diguem inutil funcional, però només hi ha dues fotos la dels calçots i la dels més guapos de la festa.

Anònim ha dit...

jo, despres de tot una nit i tot un dia, estic fart de mirar la foto dels calçots, be tambe la de la celia i els nens, pero aquesta es agradable de mirar!!!!! i no hi ha collons de trovar cap mes foto!!! i conec totes les families que han fet una calçotada els ultims dos anys!!!!